FANDOM

Pijawki Cienia
Comic Shadow Leech.PNG
Bractwo Makuta
Moce Wysysanie wewnętrznego Światła
Status Wymarłe

Pijawki Cienia to zmutowane Kraata, które mogą zostać wystrzelone w kapsułach Tridax z miotaczy Tridax. Zostały użyte jako broń przeciwko Matoranom. Żywią się światłem, i mogą pozbawić kogoś duchowego światła poprzez fizyczny kontakt, czyniąc tego kogoś złym i mrocznym. Po wyssaniu światła, natychmiast trawią i eliminują wydobyte światło, po czym giną.

Pijawki Cienia zostały przetestowane w bitwie wewnątrz Karda Nui, były odpowiedzialne za zmianę kilkuset Av-Matoran w Matoran Cienia. Są przechowywane w kadziach pośrodku dużego ula chronionego przez Mutrana i Vicana.

Jak Kraata, mogą rozwijać się do wyższych faz, ale zbyt krótko żyją aby naprawdę miało to jakiekolwiek znaczenie.

Ofiary

Znane ofiary to:

Informacje o zestawie

Pijawki Cienia znajduje się w kapsułach Tridax, który kiedy jest otwierany, uwalnia robactwo. Ponadto, każda pijawka ma otwór na łącznik +, pozwalający na przyczepienie do innych zestawów.

Trivia

  • Pijawki Cienia mogą poruszać się jak węże.
  • Efekty Pijawek Cienia mogą być odwrócone przez łamanie duchowej bariery blokującej światło, co pozwala na powrót owego światła do duszy istoty. Bariera to może być złamana między innymi poprzez krzyk Klakków.
  • Toa Dźwięku również może usunąć efekt Pijawek. Musi jednak wytworzyć wiązkę dźwięku o odpowiedniej częstotliwości. Jeżeli choć trochę się pomyli może zabić ofiarę Pijawki, rozrywając ją na strzępy.

Pojawienie się

Więcej z Fandomu

Losowa wiki