FANDOM

Plemię Ognia
TLRFireAgori
Organizacja
Siedziba Vulcanus (dawniej), Mega-Wioska (dawniej)
Lider Raanu
Status Aktywne
Cel Przetrwać na Spherus Magna
Sojusznicy Plemię Wody, Plemię Lodu, Plemię Dżungli
Wrogowie Plemię Skały, Łowcy Kości

Plemię Ognia jest jednym z wielu plemion na Bara Magna.

Historia

Plemię Ognia był jednym z kilku plemion wcześniej znajdujących się Spherus Magna. Potrzebujący pomocy w rządzeniu wiosek, Wielkie Istoty stworzyły Elementarnych Lordów, a ich zadaniem było utrzymanie porządku. Elementarny Lord Ognia przejął kontrolę nad Plemieniem Ognia.

Po odkryciu Energetycznego Protodermis, Elementarny Lord Ognia rozkazał wojownikom z plemienia walczyć w bitwach z innymi wojownikami, by przejąć kontrolę na substancją. Plemię Ognia było w stanie przejąć kontrolę nad Energetycznym Protodermis wystarczająco długo, aby rozpocząć ekstrakcję. Jednak ich wysiłki pogorszyły wpływ substancji na planetę, powodując jej rozpad, w przypadku Agori zwana później Zniszczeniem. Następnie Elementarny Lord Ognia został uwięziony, pozostawiając Plemię Ognia pozbawione przywództwa. Plemię Ognia, które pozostało na Bara Magna ostatecznie dołączyło do systemu społecznego w celu zapobieżenia innym globalnej wojny.

Agori Plemienia Ognia, Raanu, w końcu został wybrany jako przywódca plemienia. Ostatnio, Drugi Glatorian wioski, Malum, złamał zasady areny i został wygnany z plemienia. Raanu nabył dwóch rekrutów Glatorian od Metusa i zaczął trenować ich do walki.

Łowcy Kości wykonali plan najazdu na Vulcanus, dom Plemienia Ognia, plany zostały odkryte przez Gelu. Vulcanus. Gelu poinformował Raanu, który ostatecznie zdecydował się pozostać i walczyć, a mieszkańcy zaczęli wzmacnianie Vulcanusa. Dwaj rekruci Glatorian pojechali do Tajun zdobyć pomoc, ale Łowcy Kości zabili ich. Kiedy Łowcy Kości próbowali przedostać się, Agori Ognia uwolnili swoje pułapki, i Łowcy dali się złapać. Fero, lider bandy, ponowił próbę ataku z innymi Łowcami, ale zostali wyparci przez grupę Glatorian.

Plemię Ognia później przeniosło się do Mega-Wioski Agori po klęsce Skralli and Łowców Kości.

Znani Członkowie

Mieszkańcy

Wojownicy

Infrastruktura

Raanu, przywódca plemienia, często podkreśla dobrobyt swoich mieszkańców wioski ponad zasobami. Członkowie Plemienia Ognia są również bardzo wykwalifikowani w naprawie broni i sprzętu. Ich ludność ustępuje jedynie Plemieniu Skały.

Zobacz Też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki