Fandom

Encyklopedia Bionicle

Plemię Piasku

1814stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
"Niektórzy mówią, że kiedyś były plemieniem takim jak my. Ale teraz są mniej więcej bestiami."
Raanu, Sekrety Bara Magna!
Plemię Piasku
A Vorox and a Zesk.png
Organizacja
Siedziba Żadna
Lider Władca Żywiołu Piasku (dawniej), liderzy grup (Malum, Kabrua)
Status Aktywne
Cel Przetrwać
Sojusznicy Żadni
Wrogowie Plemię Skały, Łowcy Kości

Plemię Piasku jest jednym z plemion na Bara Magna.

Historia

Plemię Piasku było rozbite dookoła Pustkowia Bara Magna. Władcy Żywiołów, potężni władcy stworzeni przez Wielkie Istoty, ostateczni przejęli dowództwo nad plemionami, a Plemię Piasku zostało przejęte przez Elementarnego Władcę Piasku.

Kiedy Zenergizowana Protodermis została odkryta na planecie, Elementarny Lord Piasku przewodził wojownikom plemienia do kontroli nad substancją. Wojna została tragicznie zakończona Rozpadem, który złamał planetę na trzy części. W wyniku kataklizmu, członkowie Plemienia Piasku zostało cofnięte w rozwoju ewolucyjnym. Nie zostali wybrani do nowego systemu społecznego, i zostali na pustkowiu.

Wygnany Glatorianin Malum przejął kontrolę nad większą grupą Voroxów. Malum został zidentyfikowany wraz z Plemieniem Piasku poprzez pokonanie starego przywódcy, samca alfa, co doprowadziło do wciągnięcia go i jego grupy do kilku misji.

Członkowie

Vorox in Wastelands.png

Vorox

Mieszkańcy

  • Zeskowie - Mieszkańcy Plemienia Piasku, jednak nie mają wybitnych tożsamości w przeciwieństwie do pozostałych plemion.

Wojownicy

  • Voroxowie - Wściekli wojownicy z Plemienia Piasku, też nie posiadają imion.
  • Malum - Przyłączył się do Plemienia Piasku, po tym jak wygnano z jego wioski i pokonał przywódcę stada.
  • Kabrua - Lider Voroxów z Bota Magna w przeciwieństwie do jego pobratymców na Bara Magna, mimo cofnięcia ewolucyjnego, on i jego towarzysze nie zdziczeli i zachowali inteligencję, rozum oraz świadomość.

Infrastruktura

Członkowie Plemienia Piasku nigdy nie mieszkali w wiosce, żyjąc bardziej jako koczownicy nawet przed kataklizmem. Po kataklizmowym zdarzeniu powrócili do stanu bardziej prymitywnych zwierząt. Chodzą po Pustkowiach, i czasami walczą na arenie, kiedy zostają zmuszeni. Wszyscy członkowie Plemienia Piasku zostali rozbici na małe oddziały. Zadaniem Zesków jako zwiadowców i pomocników Voroxów, którzy chronią ich w zamian.

Plemię Piasku ma wielką liczbę populacji, oraz są jedynymi w swoim rodzaju na Bara Magna.

Zobacz Też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki