FANDOM

Plemię Ziemi
Noimage.jpg
Organizacja
Siedziba Bota Magna
Lider Władca Żywiołu Ziemi (dawniej)
Status Aktywne
Cel Przetrwać na Spherus Magna
Sojusznicy Nieznani
Wrogowie Nieznani

Plemię Ziemi jest jednym z wielu plemion na Spherus Magna.

Historia

Plemię Ziemi zostało założone na planecie Spherus Magna w regionie Bota Magna.

Ponad 100.000 lat temu, jeden z wojowników plemienia został wybrany przez Wielkie Istoty i zyskał Moce Żywiołów, stając się Władcą Żywiołu Ziemi oraz liderem plemienia.

Zenergizowana Protodermis, potężna substancja, która znajdowała się kiedyś w rdzeniu Spherus Magna została odkryta i stała się celem walk różnych plemion, dowodzonych przez Władców Żywiołów; jednak, Plemię Ziemi, będąc niezwykle związane z naturą, nie wzięło udziału w konflikcie, i wyrażali lęk przed jej możliwym rezultatem.

Ostatecznie, wojna zakończyła się kataklizmem, który uderzył planetę, rozbijając planetę na trzy części i zatrzaskując siedmiu znanych Władców Żywiołów na fragmencie Bara Magna. Większość przetrwałego Plemienia Ziemi osiadła na fragmencie Bota Magna.

Ponad 100.000 lat później, Mata Nui użył połączonych mocy Prototypowego Robota i Robota Wielkiego Ducha, by połączyć razem trzy fragmenty, reformując Spherus Magna. Plemię Ziemi zamieszkuje obecnie zreformowaną planetę.

Znani Członkowie

Agori

Wojownicy

Infrastruktura

Członkowie Plemienia Ziemi są farmerami, a ich plemienne kolory to brązowy i czarny. Jest ich więcej na Bota Magna niż na Bara Magna, ponieważ ziemia tej pierwszej jest bardziej odpowiednia dla rolnictwa. Nie uczestniczyli również w Wojnie o Rdzeń, będąc bardzo związanymi z naturą i obawiając się niszczycielskiego wyniku wojny.

Ciekawostki

  • Pewne materiały promocyjne identyfikowały Zesków i Voroxów jako pochodzących z tego plemienia, zamiast Plemienia Piasku.
  • Plemię Ziemi miało zostać wprowadzone w piątym filmie BIONICLE i pojawia się w jego scenariuszu. Jednakże, film nigdy nie powstał zanim BIONICLE zostało zakończone, a Plemię Ziemi nie pojawiło się w oficjalnych materiałach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki