Fandom

Encyklopedia Bionicle

Plemię Ziemi

1814stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Plemię Ziemi
Noimage.jpg
Organizacja
Siedziba Bota Magna
Lider Władca Żywiołu Ziemi (dawniej)
Status Aktywne
Cel Przetrwać na Spherus Magna
Sojusznicy Nieznani
Wrogowie Nieznani

Plemię Ziemi jest jednym z wielu plemion na Spherus Magna.

Historia

Plemię Ziemi zostało założone na planecie Spherus Magna w regionie Bota Magna.

Ponad 100.000 lat temu, jeden z wojowników plemienia został wybrany przez Wielkie Istoty i zyskał Moce Żywiołów, stając się Władcą Żywiołu Ziemi oraz liderem plemienia.

Zenergizowana Protodermis, potężna substancja, która znajdowała się kiedyś w rdzeniu Spherus Magna została odkryta i stała się celem walk różnych plemion, dowodzonych przez Władców Żywiołów; jednak, Plemię Ziemi, będąc niezwykle związane z naturą, nie wzięło udziału w konflikcie, i wyrażali lęk przed jej możliwym rezultatem.

Ostatecznie, wojna zakończyła się kataklizmem, który uderzył planetę, rozbijając planetę na trzy części i zatrzaskując siedmiu znanych Władców Żywiołów na fragmencie Bara Magna. Większość przetrwałego Plemienia Ziemi osiadła na fragmencie Bota Magna.

Ponad 100.000 lat później, Mata Nui użył połączonych mocy Prototypowego Robota i Robota Wielkiego Ducha, by połączyć razem trzy fragmenty, reformując Spherus Magna. Plemię Ziemi zamieszkuje obecnie zreformowaną planetę.

Znani Członkowie

Agori

Wojownicy

Infrastruktura

Członkowie Plemienia Ziemi są farmerami, a ich plemienne kolory to brązowy i czarny. Jest ich więcej na Bota Magna niż na Bara Magna, ponieważ ziemia tej pierwszej jest bardziej odpowiednia dla rolnictwa. Nie uczestniczyli również w Wojnie o Rdzeń, będąc bardzo związanymi z naturą i obawiając się niszczycielskiego wyniku wojny.

Ciekawostki

  • Pewne materiały promocyjne identyfikowały Zesków i Voroxów jako pochodzących z tego plemienia, zamiast Plemienia Piasku.
  • Plemię Ziemi miało zostać wprowadzone w piątym filmie BIONICLE i pojawia się w jego scenariuszu. Jednakże, film nigdy nie powstał zanim BIONICLE zostało zakończone, a Plemię Ziemi nie pojawiło się w oficjalnych materiałach.

Więcej w Fandom

Losowa wiki