FANDOM

"Na razie toleruję go, ponieważ jest on bardzo skuteczny. Ale, kiedy zmęczą mnie jego dziwactwa, położę nagły kres jego egzystencji."
The Shadowed One, Mroczni Łowcy

Primal
Primal
Mroczny Łowca
Narzędzia Włócznia, urządzenie paraliżujące
Status Żywy
Lokalizacja Spherus Magna

"Primal" (pol. "Pierwotny") to dość kłopotliwy Mroczny Łowca o silnym poczuciu moralności.

Biografia

Primal pochodzi z plemienia, którego kraina została spustoszona przez Visoraki. Primal poprowadził garstkę ocalałych przeciwko pająkopodobnym Rahi. Jakiś czas po tym The Shadowed One zwerbował grupę wojowników ze wspomnianej garstki przetrwałych do swojej organizacji Mrocznych Łowców, a następnie wskazał Visorakom położenie pozostałych.

Początkowo Primal odmawiał wszczepienia sobie wszystkich biomechanicznych implantów, jakie oferowali mu Mroczni Łowcy, z wyjątkiem małego urządzenia paraliżującego umieszczonego pod skórą. Po krótkim czasie wojownik zaczął nie przyjmować misji, które nie dawały sporych zysków. Silne poczucie sprawiedliwości Primala często sprawiało, że najemnik zabijał raczej własnych zleceniodawców, niż wyznaczone mu cele, lub mordował Mrocznych Łowców, którzy mieli mu towarzyszyć podczas jego misji. W końcu Cień przestał wysyłać Primala na misje razem z innymi najemnikami.

Po ciężkim uszkodzeniu Wszechświata Matoran przez Makutę Teridaxa, Primal wyemigrował na Spherus Magna.

Alternatywny Wszechświat Imperium Toa

W tym alternatywnym wszechświecie Primal był jednym z trzech znanych Mrocznych Łowców, którzy razem z innymi członkami ruchu oporu próbowali wyeliminować Toa Tuyet. Podczas bitwy na zewnątrz Koloseum Primal zabił Tahu, lecz zginął w wyniku utonięcia (Gali stworzyła wokół jego głowy nieprzeniknioną sferę wody).

Cechy i umiejętności

Primal posiada ogromne zasoby wiedzy, ponadto jest niezwykle zwinny i wytrzymały. Poczucie moralności tego Mrocznego Łowcy jest mniej skorumpowane niż w u innych najemników, lecz on sam nadal często atakuje swoich towarzyszy, którym brakuje podobnego poczucia. Podobnie jak Gatherer, Primal lubi kolekcjonować trofea ze swoich polowań.

Broń i narzędzia

Mroczny Łowca ten nosi włócznię, lecz jest też wyposażony w urządzenie, które powoduje paraliż. Drugiej broni używa jednak tylko w kryzysowych sytuacjach.

Ciekawostki

  • Primal został stworzony przez Petera Dolana, znanego jako były administrator BIONICLESector01 - Pekel, na LEGO Magazine Dark Hunter Building Contest i wprowadzony do kanonu BIONICLE przez Grega Farshteya.
  • Grupa LEGO skonstruowała tułów Primala tył na przód, co sprawiło, że zdjęcie w książce BIONICLE: Mroczni Łowcy nieznacznie różni się od oryginału.

Pojawienia

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki