Fandom

Encyklopedia Bionicle

Prototype

1814stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
"Niestabilny - tak; brutalny - oczywiście; szalony - bez wątpienia. Ale to są właśnie cechy, których pożądam u Mrocznego Łowcy."
The Shadowed One, Mroczni Łowcy

Prototype
Dark Hunter Prototype.png
Mroczny Łowca
Narzędzia Pazury
Moce Ograniczona kontrola Żywiołów Ziemii i Ognia, nietykalność
Status Żywy
Lokalizacja Spherus Magna

"Prototype" (pol. "Prototyp") to Mroczny Łowca, który powstał w wyniku fuzji dwóch Toa o odmiennych Żywiołach.

Biografia

Wiele lat przed Wielkim Kataklizmem pewien Mroczny Łowca odnalazł Włócznię Fuzji. Postanowił przetestować ją, co też uczynił na dwójce Toa, jednym, który władał Ziemią oraz jednym panującym nad Ogniem. Gdy ci akurat się łączyli, Łowca użyła na ich mocy Włóczni Fuzji. Zamiast ich zabić, to jednak trwale połączył Toa w jedną istotę o obłąkańczym charakterze.

Powstały stwór wpadł w szał, po czym zniknął. Po kilku wiekach Mroczni Łowcy znaleźli go w bagnie. Jego siła życiowa w jakiś sposób została bezpośrednio związana z jego pancerzem, który został uszkodzony, więc najemnicy naprawili go i dostarczyli przed oblicze The Shadowed One. Ten szybko przekonał się, jak niespokojna i brutalna jest ta istota, którą zwerbował i ochrzcił imieniem "Prototype".

Prototype służył jako jeden ze strażników w fortecy The Shadowed One. Podczas służby został jednak łatwo oszukany przez Vezoka, który wmówił mu, że Zaktan jest zdrajcą i Prototype musi szybko o tym poinformować TSO, który miał się znajdować na drugim końcu wyspy (a tak naprawdę przywódca najemników cały czas przebywał w strzeżonym przez Mrocznego Łowcę budynku).

Po zniszczeniu Wszechświata Matoran przez Makutę Teridaxa Prototype przeniósł się na Spherus Magna.

Cechy i umiejętności

Prototype zachował ograniczoną kontrolę nad Żywiołami Ziemi oraz Ognia. Z biegiem czasu niemal wszystkie jego narządy organiczne zanikły, co uczyniło go bardziej chodzącą maszyną, niż żywą istotą. Ponadto, jego zbroja jest niewiarygodnie wytrzymała, ponieważ tkwi w niej także sama energia życiowa Prototype'a. Kiedy Mroczny Łowca nie znajduje się na misji, The Shadowed One używa go jako swoisty obiekt sprawdzający rekrutów: jeżeli kandydat na najemnika przeżyje spotkanie z Prototypem, może rozpocząć swoją karierę Mrocznego Łowcy.

Maska i uzbrojenie

Kiedy dwójka Toa składająca się na Prototype'a połączyła się, ich maski zespoliły się w trzecią Kanohi.

Mroczny Łowca ten ma ogromne pazury, w które wieńczą zarówno jego ręce, jak i stopy.

Cytaty

"Głupi. Jasne światła nie pokonają mnie. Nic mnie nie pokona."
— Prototype, Dziedzictwo Zła

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki