FANDOM

Rahkshi Kaita Vo
Rahkshi Kaita Vo
Rahkshi Kaita
Istoty tworzące fuzję Vorahk, Guurahk, Panrahk
Moc Głód, Dezintegracja, Rozpad, podmuchy energii
Maska Brak
Status Rozformowana
Miejsce pobytu Brak

Rahskhi Kaita Vo to fuzja Rahkshi Guurahka, Vorahka i Panrahka utworzona przez nich, by pokonać Toa Nuva.

Historia

Podczas polowania na herolda Siódmego Toa, Vorahk wraz z Panrahkiem i Guurahkiem utworzyli Rahkshi Kaita Vo. Fuzja, razem z Rahkshi Kaita Za zniszczyła część Le-Wahi. Kaita Za sprawiła też, że zbliżający się Tahu i Kopaka zostali uderzeni kolejno przez uczucie wściekłości i strachu. Toa, do których dołączył Lewa, zaatakowali Kaita, ale ich nie docenili. Rahkshi Kaita Za stworzył cyklon, który ogłuszył Tahu i Kopakę. Rahskhi Kaita Vo wystrzelił w osłabionego Lewę strumień energii, by go zabić, ale Kopaka zdołał utworzyć lodowe lustra, które przekierowały atak na drugiego Kaita. Następnie, Tahu użył swojej mocy i zawalił na Kaita szczyt wzgórza. Wkrótce, Kaita Vo rozczłonkował się.

Cechy i umiejętności

Rahkshi Kaita Vo posiada moce Dezintegracji, Głodu i Rozpadu, należące do tworzonych go istot. Ponadto, ma dodatkową umiejętność: strzelanie podmuchami energii. Kaita przypomina czworonożne stworzenie z niewielkim jeźdźcem na grzbiecie. Jest kontrolowany przez Kraatę-Vo Vorahka.

Informacje o zestawie

Rahkshi Kaita Vo

Rahkshi Kaita Vo jako zestaw

Rahkshi Kaita Vo może zostać zbudowane z Rahkshi Vorahka, Guurahka i Panrahka. Instrukcja budowy Kaita znajdowała się w instrukcjach tych właśnie Rahkshi. Tak jak normalne Rahkshi, Kaita ma umiejscowioną w swoim grzbiecie Kraatę.

Pojawienia

Książki Komiksy

Przewodniki

BIONICLE

Zobacz też

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki