FANDOM

"Co to? I skąd ma taką moc?"
Toa Nuva Tahu, Sekrety i Cienie

Rahkshi Kaita Za
Rahkshi Kaita Za
Rahkshi Kaita
Istoty tworzące fuzję Turahk, Lerahk, Kurahk
Moc Strach, Gniew, Trucizna, przemiana w cyklon
Maska Brak
Status Rozformowana
Miejsce pobytu Brak

Rahskhi Kaita Za to fuzja Rahkshi Turahka, Lerahka i Kurahka utworzona przez nich, by pokonać Toa Nuva.

Historia

Podczas polowania na herolda Siódmego Toa, Turahk wraz z Lerahkiem i Kurahkiem utworzyli Rahkshi Kaita Za. Fuzja, razem z Rahkshi Kaita Vo zniszczyła część Le-Wahi. Kaita Za sprawiła też, że zbliżający się Tahu i Kopaka zostali uderzeni kolejno przez uczucie wściekłości i strachu. Toa, do których dołączył Lewa, zaatakowali Kaita, ale ich nie docenili. Rahkshi Kaita Za stworzył cyklon, który ogłuszył Tahu i Kopakę. Rahskhi Kaita Vo wystrzelił w osłabionego Lewę strumień energii, by go zabić, ale Kopaka zdołał utworzyć lodowe lustra, które przekierowały atak na drugiego Kaita. Następnie, Tahu użył swojej mocy i zawalił na Kaita szczyt wzgórza. Wkrótce, Kaita Za rozczłonkował się.

Comic Rahkshi Kaita Za2

Rahkshi Kaita Za w formie cyklonu

Cechy i umiejętności

Rahkshi Kaita Za posiada moce Gniewu, Strachu i Trucizny, należące do tworzonych go istot. Ponadto, ma dodatkową umiejętność: przemianę w cyklon. Kaita posiada trzy głowy i dwie pięści, jest kontrolowany przez Kraatę-Za Turahka.

Informacje o zestawie

Rahkshi Kaita Za

Rahkshi Kaita Za jako zestaw

Rahkshi Kaita Za może zostać zbudowane z Rahkshi Turahka, Lerahka i Kurahka. Instrukcja budowy Kaita znajdowała się w instrukcjach tych właśnie Rahkshi. Tak jak normalne Rahkshi, Kaita ma umiejscowioną w swoim grzbiecie Kraatę.

Pojawienia

Książki Komiksy

Przewodniki

BIONICLE

Zobacz też

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki