FANDOM

"Uzbrojony w moc, Rockoh T3 potrafi więzić statki wroga w polu energii lub uderzać na nie z nieba!"
BIONICLE.com
Rockoh T3
Animation Rockoh T3
Pojazd
Użytkownik(cy) Toa Nuva Pohatu
Funkcja Latanie, walka, ucieczka przed Burzą Energii
Status Funkcjonalny
Wymowa ROK-o

Rockoh T3 jest pojazdem stworzonym przez Artakhę.

Historia

JetraxClosecombatRockoh

Rockoh T3 kontra Jetrax T6

Rockoh T3, razem z Jetraxem T6 i Axalarą T9 był umieszczony w Codrexie, zanim Toa Mata zostali stworzeni.

Kiedy Toa Nuva weszli do Codrexu, Rockoh T3 został odkryty przez Pohatu. Kiedy Jetrax T6 został skradziony przez Makuta Antroza, Pohatu natychmiast dosiadł swego statku i ruszył w pogoń za nim. Podczas łapania go, Pohatu próbował ściągnąć Jetraxa T6 skalnymi kolcami, i udało mu się go złapać kamienną ręką. Jednakże, Antrozowi udało się uwolnić, i zestrzelić Rockoha T3 w dół.

Po tym, jak Pohatu zdołał odzyskać kontrolę nad pojazdem, he on i Lewa poszybowali w górę w kierunku Jetraxa T6 z obu stron, mając nadzieję, że poświęcając swe pojazdy w kolizji mogą zatrzymać Antroza. Jednakże, w ostatniej minucie, Antroz teleportował się z kabiny pilota dla bezpieczeństwa. Jedynie szybkość wezwania przez Kopakę parę ścian lodu zdołała zatrzymać pojazdy przed nieuchronnym zderzeniem, oszczędzając trzy jednostki lotnicze. Kopaka potem zdołał odzyskać kontrolę nad pojazdem.

Rockoh T3, razem z Axalarą T9 i Jetraxem T6, zostały użyte przez swych odkrywców, by wynieść Takanuvę i innych Toa Nuva z zagrożenia Burz Energetycznych rozpętanych w Karda Nui. Siedmioro Toa udało sie uciec dla bezpieczeństwa i skierowali swe pojazdy na Metru Nui.

Jednakże, Toa odkryli, że Metru Nui zostało złapane w bitwę z Bractwem Makuta. Trzy pojazdy dołączyły do działań wojennych, równając z ziemią wielu Rahkshi. Nidługo potem, Toa w końcu zwyciężyli, jak Rahkshi zostały zniszczone, a flota zatopiona. Rockoh T3 został póżniej teleportowany do Karda Nui przez Artakhę, razem z dwoma innymi pojazdami.

Funkcje

Rockoh T3 jest wyposażony w jedno działo i ma zdolność do więzienia celu wewnątrz pola energii. Bronie i zbroja nałożona na Rockoha T3 zostały zrobione z Protostali. Do dwóch i pół miliona funtów ciągu może być wywierany przez silnik T3. Rockoh T3 jest bardziej zwrotniejszy i szybszy niż jej większa "statek-siostra", Axalara T9, ale jego zbroja i silnik są słabsze, niż większy statek. Skrzydła na bokach są zamontowane z Działami Kamiennymi, a Rockoh może wycofać te skrzydła, by staranować wroga z powietrza lub nurkując w dół z pełną mocą. "Silny kokpit" na Rockohie T3 może przesyłać informacje do umysłu pilota.

Comic Rockoh T3

Rockoh T3 w Końcu Gry

Rockoh T3

Zestaw Rockoh T3

Pojawienia

Rockoh T3 2

Toa Pohatu piotujący Rockoha T3

Zobacz też

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki