FANDOM

Ruch Oporu Przeciw Tuyet to grupa oporu mająca za zadanie pokonać Tuyet.

Ruch Oporu Przeciw Tuyet
Noimage.jpg
Organizacje/Grupy
Baza Tron Kamienia
Lider Pohatu
Status Żywi, aktywni, połowa drużyny zabita
Zadania Pokonać Tuyet (Takanuva: Odnaleźć Olmak)
Sojusznicy Drużyna Wsparcia
Wrogowie Imperium Toa
Wojownicy
Kanohi
Bronie
 Status
Pohatu, Toa Mata Kamienia Kakama, maska szybkości Protostalowy Topór Żyje, aktywny
Takanuva, Toa Światła i Cienia Avohkii, maska światła Lanca Mocy Żyje, Aktywny
Krakua, Toa dźwięku Suletu, maska telepatii Miecz Dźwięku Żywy, aktywny
Lesovikk, Toa Powietrza Faxon, maska braterstwa Miecz Powietrza Żyje, aktywny
Kodan, Matoranin Kamienia nieznana nieznane Żyje
Dawni wojownicy
Kanohi
Bronie
 Status
Nuju, Matoranin Lodu Matatu, maska telekinezy nie wiadomo Nieznany, został wciągnięty do Archiw
Ahkmou, Matoranin Kamienia Rau, maska tłumaczenia prawdopodobnie Miotacz Kanoka Nie żyje, ginie z rąk Kopaki i Onuy
Primal, Mroczny Łowca nie posiada Włócznia Nie żyje, ginie z rąk Gali
Darkness, Mroczny Łowca Kraahkan (nieprawdziwa) cztery pazury Nie żyje, ginie z rąk Tuyet
Guardian, Mroczny Łowca nie posiada pazury, Rhotuka typu ziemnego i kamiennego Zabity przez Toa Magnetyzmu

Pohatu

Toa Pohatu to Toa Kamienia i lider Ruchu Oporu. Był jednym z Toa, którzy przeciwstawili się Tuyet. Żeby pokonać Toa Wody, Pohatu wpadł na pomysł zebrania paru Matoran, Mrocznych Łowców i Toa do walki z tyranią. Obecny status: zamierza pokonać Tuyet.

Toa Pohatu posiada Kanohi Kakama, maskę szybkości, dzięki ktorej może biec z prędkością światła. Jako broń stanowi Protostalowy topór.

Takanuva

Takanuva to Toa Światła i członek Ruchu Oporu. Wcześniej miał za zadanie przekazać Toa Nuva informację na Karda Nui. Brutaka użył swej maski, by go tam wysłać, ale pech chciał, że Takanuva wylądował w Koloseum, które było w alternatywnym wymiarze. Jednak Toa Światła uciekł wraz z alternatywnym Takuą do Archiw, gdzie obudzili Dume i spotkali Tuyet, Kojola, Teridaxa i Krikę. Gdy się dowiedział, że Brutaka jest, a Jaller jest złodziejem Maski Czasu, poleciał z trzema Makuta do niewielkiego obozu pracy, gdzie byli Jaller, Bomonga i Kualus. Po rozmowie z tymi dwoma Toa, dowiedział się, że Brutaka został przez nich zabity, a jego broń i maska zostały zabrane do Koloseum. Podczas podróży do centrum Metru Nui, Toa Lesovikk, który był wrogiem Tuyet, nagle zaatakował Toa i zabrał maskę Jallerowi. Po dotarciu do Po Metru, gdzie był Tron Kamienia, Takanuva i Lesovikk zostali członkami Ruchu Oporu, którym dowodził Pohatu. Jednak w czasie szturmu na Koloseum spotyka Tuyet. Walczy z nią i wtedy Tuyet otwiera portal. Takanuva skacze przez portal, a siła mocy niszczy Tuyet. Obecny status: dociera na Karda Nui.

Maską Takanuvy jest Kanohi Avohkii, Maska Światła. Może kontrolować światło lub też odwrócić wrogów od cienia, czyli wzbudza przyjaźń u wrogów. Bronią Takanuvy było Berło Światła, dzięki któremu mógł miotać strumienie światła. Obecnie posiada Lancę Potęgi.

Lesovikk

'Lesovikk to Toa Powietrza i członek Ruchu Oporu. Jest wrogiem numer jeden Imperium Toa. Zawsze kradł Tuyet artefakty, co uczyniło z niego największego wroga. Gdy zauważył Bomongę, Kualusa, Jallera i Takanuvę z Vahi, zaatakował ich cyklonem i skradł Vahi, przy okazji zaprzyjaźniając się z Takanuvą. Gdy on i Toa Światła przybyli do bazy "Tron Kamienia", zostali członkami Ruchu Oporu. Razem z innymi przeprowadził atak na Koloseum, gdzie został poraniony.

Lesovikk posiada Kanohi Faxon, maskę braterstwa. Za jej pomocą może skopiować zdolność Rahi. Posiada także Miecz Powietrza.

Nuju

Nuju to Matoranin Lodu i członek Ruchu Oporu. Był jednym z trzech Matoran (dwaj to Ahkmou i Kodan), którzy przeciwstawili się Toa Tuyet. Został przydzielony do drużyny Pohatu, zwanej Ruchem Oporu Przeciw Tuyet. Jednak w czasie szturmu został zabrany do Archiw przez jakieś rośliny i nie wiadomo, czy żyje.

Jako Kanohi posiada Matatu, Maskę Telekinezy, lecz jako Toa może w pełni wykorzystać jej zdolności. Nie wiadomo, jaką broń posiada.

Kodan

Kodan to Matoranin Kamienia i członek Ruchu Oporu. Był jednym z trzech Matoran (dwaj to Ahkmou i Nuju), którzy przeciwstawili się Toa Tuyet. Został przydzielony do drużyny Pohatu, zwanej Ruchem Oporu Przeciw Tuyet.

Nie wiadomo, jaką broń i maskę posiada.

Darkness

Darkness to Mroczny Łowca i członek Ruchu Oporu. Jest jednym z trzech Łowców (dwaj to Guardian i Primal), którzy przystąpili do organizacji Pohatu. Jednak po wtargnięciu do Koloseum został zniszczony przez Falę Tuyet.

Maską Darknessa to Kanohi Kraahkan, Maska Cienia, ale w rzeczywistości nie jest prawdziwą wersją. Bronią stanowią cztery pazury.

Ahkmou

Ahkmou to Matoranin Kamienia i członek Ruchu Oporu. Był jednym z trzech Matoran (dwaj to Kodan i Nuju), którzy przeciwstawili się Toa Tuyet. Został przydzielony do drużyny Pohatu, zwanej Ruchem Oporu Przeciw Tuyet. Ale w czasie ataku na Koloseum został zamrożony przez Kopakę i zniszczony przez Onuę.

Maską Ahkmou to Kanohi Rau, maska tłumaczenia, ale żeby mógł jej użyć, to musi się zmienić w Toa. Jego bronią jest Miotacz Dysków.

Primal

Primal to Mroczny Łowca i członek Ruchu Oporu. Jest jednym z trzech Łowców (dwaj to Guardian i Darkness), którzy przystąpili do organizacji Pohatu. Został zabity przez Toa Gali.

Jego bronią jest włócznia.

Guardian

Guardian to Mroczny Łowca i członek Ruchu Oporu. Jest jednym z trzech Łowców (dwaj to Darkness i Primal), którzy przystąpili do organizacji Pohatu. Zginął przez Toa Magnetyzmu.

Jego bronią jest berło i Rhotuka Ziemi i Skał.

Pojawienie

Ruch Oporu Przeciw Tuyet
Lider
Obecny: Pohatu
Członkowie
Obecni członkowie: Lesovikk | Takanuva | Kodan | Krakua
Dawni członkowie: Nuju | Darkness | Guardian | Primal | Ahkmou

Organizacje
Dobre - Zakon Mata Nui

Złe - Mroczni Łowcy | Łowcy Kości

Neutralne - Barraki

Mniejsze - Federacja Strachu | Ruch Oporu Przeciw Tuyet | Drużyna Wsparcia

Przeszłe - Dłoń Artakhi | Liga Sześciu Królestw | Imperium Toa
Bractwo Makuty

Więcej z Fandomu

Losowa wiki