FANDOM

Sentrakh
Sentrakh.png
Miejsce pobytu Dawniej Metru Nui, dziś nie wiadomo
Bronie, zdolności moc iluzji, mroku i kontroli umysłu, Rhotuka Dematerializacji, ostrza, pazury.
Status Żywy, aktywny

Sentrakh to wierny ochroniarz The Shadowed One. Posiada moc iluzji, mroku, kontroli umysłu, transmutacji, a oprócz tego posiada Rhotuka Dematerializacji. Jest cichy i bezwględny, systematycznie zgładzi każdego, kto ośmieli się podnieść rękę na TSO.

Życiorys

DH Sentrakh.PNG

Sentrakh nie może sobie przypomnieć, kim był, gdzie mieszkał ani jakie są jego moce, nie pamięta nawet większości DH. Ale zawsze pamięta o jednym: Cieniu, TSO. TSO eksperymentował na nim, aby otrzymać posłusznego i uległego DH - otrzymał istotę, która nie żyje w pojęciu "życia" Matoran. Problem polegał na tym, że proces wyczyścił pamięć Sentrakha jak magnes czyści twardy dysk. Dlatego TSO musiał go nauczyć wszystkiego od nowa, i w ten sposób uznał eksperyment za porażkę.

  • Sentrakh poluje na tych DH którzy zawiedli albo opuścili TSO. Obecnie poluje na Piraka.
  • Sentrakh został pokonany przez Vakamę, ale wciąż "żyje" i strzeże TSO.

Informacje o zestawie

Trivia

  • Jego imię pochodzi od słowa Sentry, co oznacza Strażnika, jako że Sentrakh jest strażnikiem TSO.

Linki Zewnętrzne

Instrukcja

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki