FANDOM

""Silence" nie jest pospolitym złodziejem lub egzekutorem. Jest wysoce utalentowaną jednostką, której zadaniem jest uprowadzanie Toa, Turaga lub członków Bractwa Makuta, którzy mogą stanowić zagrożenie dla Mrocznych Łowców."
— Narrator, Magazyn LEGO Brickmaster, maj-czerwiec 2006

Silence
Silence
Mroczny Łowca
Narzędzia Obosieczne ostrza, Miotacz Kanoka z zamrażającymi dyskami
Moce Wytwarzanie pola tłumiącego dźwięki
Status Żywy
Lokalizacja Spherus Magna

"Silence" (pol. "Cisza") to Mroczny Łowca specjalizujący się w porwaniach.

Biografia

Przed Wojną Mrocznych Łowców z Bractwem Makuta, która rozpoczęła się 1001 lat temu, Silence został znaleziony przez Roodakę, która zmutowała go w jego obecną formę. Ta ofiarowała go jako prezent Mrocznym Łowcom, którzy przyjęli go w swoje szeregi i wyszkolili.

Specjalizacją Silence'a są szybkie, czyste i ciche uprowadzenia różnych istot, począwszy od Toa, przez Turaga, aż po agentów Bractwa Makuta. Silence potrafił wykorzystać swoje moce tak, by niepostrzeżenie wedrzeć się do dobrze strzeżonej fortecy lub na wyspę, a następnie w mgnieniu oka uciec z jego ofiarą. Tropy za nim prowadzą na Odinę, lecz żaden inny Mroczny Łowca nie wiedział, gdzie znajdowała się jego kryjówka.

Po tym, jak Wszechświat Matoran został ciężko uszkodzony przez Teridaxa, Silence przeniósł się na zrekonstruowane Spherus Magna.

Cechy i umiejętności

Silence posiada naturalną zdolność do tworzenia wokół siebie pola, które tłumi wszelkie dźwięki. Pole roztacza się wokół całego ciała Mrocznego Łowcy i ma zasięg około trzech stóp (0,91 m lub 0,66 bio). Pozwala mu ono poruszać się bezszelestnie, a także łapać i przechwytywać cele bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku.

Broń i narzędzia

Mroczny Łowca nosi bardzo ciężką zbroję, a do tego uzbrojony jest w obosieczne ostrza zamontowane na jego przedramionach. W skład jego wyposażenia wchodzi także Miotacz Kanoka, który strzela zamrażającymi dyskami.

Ciekawostki

  • Silence został stworzony przez Davida Dauta, na BZPower znanego jako Locutus of Bohrok, na LEGO Magazine Dark Hunter Building Contest i został wprowadzony do kanonu BIONICLE przez Grega Farshteya.

Pojawienia

Linki zewnętrzne