Fandom

Encyklopedia Bionicle

Skyboard

1814stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja2 Udostępnij
"Wzywając swą moc raz jeszcze, zmieniła materię w kształt pojazdu, któregoś z tych, których posiadali Matoranie z Mahri Nui. To, oczywiście, byłoby lepszy od nich, dla Igniki która przyzywała go do istnienia. (Skromność nie należy do jakości, której maska jeszcze zupełnie nie odkryła.)"
— Narrator, Cienie na Niebie
Skyboard
Skyboard.png
Pojazd
Użytkownik(cy) Toa Ignika
Funkcja Lot
Status Zniszczony
Wymowa Skaj-bord

Skyboard (pl. Deskolot) był pojazdem używanym przez Toa Ignikę.

Historia

SkyboardCreation.png

Kreacja Skyboardu

Po lądowaniu na Bagnach Sekretów, Ignika stworzyła sobie ciało, miecz, Midak Skyblaster i Skyboard.

Ignika użyła go, by powstać z mętnej wody i przyłączyć się do Toa Nuva na niebie, którzy walczyli z Makuta. Podczas bitwy, został prawie zrzucony z Skyboardu przez Icaraxa. Później opuścił Icaraksa podczas strzeżenia złapanego Makuta i poleciał na bagna poniżej na swej desce, próbując ostrzec Toa Nuva o fatalnym położeniu.

Następnie dołączył do drużyn Phantoka i Mistika razem z Takanuvą i poleciał ndo walki o Codrex, po której ośmioro Toa weszło do niego.

Kiedy Toa Ignika poświęcił się, by przebudzić Mata Nui, Skyboard został zniszczony.

Funkcje

Kiedy Ignika tworzył Skyboard, bazował go na pojazdach znalezionych w Mahri Nui. Może lecieć z wielką prędkością, jak również unosić się w miejscu bez ruchu. Jako deska może być pod wolą maski, jedynie Ignika była w stanie kontrolować to, kiedy poświęcała Skyboard wraz ze swym ciałem i narzędziami.

Informacja o Zestawie

Set Skyboard.png

Skyboard jako zestaw

Skyboard został wydany jako część zestawu Toa Ignika w zimie 2008, zawierając 140 części. Posiada skrzydła, które zamykają się w lub na zewnątrz z tułowia pojazdu i podwozie stacjonarne na spodzie. Dwa "kołki" na górze, pozwalają na połączenie z Toa Igniką.

Ciekawostka

Skyboard Use.png

Skyboard w użyciu

  • W Animacji Ostatecznej Bitwy, Toa Ignika nurkuje do Codreksu z pojazdem i tam zmienia się wraz ze Skyboardem w maskę dla Mata Nui, ale w komiksie jest pokazane jego poświęcenie, bez Skyboardu.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki