FANDOM

"Czasami, najbardziej interesujący grunt dla rekrutacji Mrocznych Łowców, jest wśród naszych wrogów, Toa. Mroczny Łowca Spinner, na przykład, jego wady chętnie zostały u nas przyjęte."
The Shadowed One, Mroczni Łowcy

Spinner
Noimage.jpg
Mroczny Łowca
Narzędzia Nieznane
Status Przemieniony w Toa

"Spinner" to były Toa Powietrza, który później dołączył do Mrocznych Łowców.

Biografia

Spinner dawniej był Toa Powietrza (zwano go Toa Wiatru), którego drużyna nieustannie brała się za łby. W walce z pewnym Rahkshi-mutantem został wrzucony do niemal bezdennego dołu; choć mogła to być sprawka Rahkshi, Spinner obwinił swoich przyjaciół.

Mroczni Łowcy znaleźli go niemal na skraju śmierci. Ocalili go i w jakiś sposób zmienili w obecną formę. Nie ma już mocy powietrza, ale całe powietrze wokół niego robi się ciężkie i trujące. Umie wywoływać lęk wysokości w przeciwniku poprzez spojrzenie albo sprawić, że tracą równowagę za pomocą Rhotuka na jednym z podwójnych ostrzy. W połączeniu z drugim Rhotuka może wprowadzić cel w śpiączkę, ale kosztuje go to tak dużo energii, że może zostać na chwilę wytrącony z akcji. Spinner chce uczestniczyć tylko w misjach wymagających zabicia Toa, ale TSO nauczył go, że nie należy być wybrednym.

Cechy i umiejętności

Jako Toa Powietrza, Spinner mógł tworzyć, kontrolować i absorbować Powietrze.

Od obrażeń, stracił swoją Moc Żywiołu, a teraz powoduje, że powietrze wokół niego staje się ciężkie i toksyczne, ograniczając jego przydatność na misjach wymagających skradania. Może też się zaszczepić w głowę przeciwnika poprzez spojrzenie w jego oczy.

Broń i narzędzia

Spinner posiada teraz bliźniacze ostrza i może uruchomić Rhotuka, które sprawiają, że jego przeciwnik traci równowagę. Dwie bronie mogą być łączone w celu rozpoczęcia Rhotuka, które mogą pogrążyć przeciwników w śpiączkę. Sama ilość energii potrzebnej do wykonywania tego ataku, może jednak sprawić, że Spinner sam wpadnie w śpiączkę.

Ciekawostki

  • Spinner został stworzony przez Joshua Guthrie, znanego również jako Greenbioguy, dla LEGO Magazine Dark Hunter Building Contest i uzyskał rolę w fabule i miejsce w książce BIONICLE: Mroczni Łowcy, przez Greg'a Farshtey'a.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki