Fandom

Encyklopedia Bionicle

Spinner

1814stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja2 Udostępnij
"Czasami, najbardziej interesujący grunt dla rekrutacji Mrocznych Łowców, jest wśród naszych wrogów, Toa. Mroczny Łowca Spinner, na przykład, jego wady chętnie zostały u nas przyjęte."
The Shadowed One, Mroczni Łowcy

Spinner
Noimage.jpg
Mroczny Łowca
Narzędzia Nieznane
Status Przemieniony w Toa

"Spinner" to były Toa Powietrza, który później dołączył do Mrocznych Łowców.

Biografia

Spinner dawniej był Toa Powietrza (zwano go Toa Wiatru), którego drużyna nieustannie brała się za łby. W walce z pewnym Rahkshi-mutantem został wrzucony do niemal bezdennego dołu; choć mogła to być sprawka Rahkshi, Spinner obwinił swoich przyjaciół.

Mroczni Łowcy znaleźli go niemal na skraju śmierci. Ocalili go i w jakiś sposób zmienili w obecną formę. Nie ma już mocy powietrza, ale całe powietrze wokół niego robi się ciężkie i trujące. Umie wywoływać lęk wysokości w przeciwniku poprzez spojrzenie albo sprawić, że tracą równowagę za pomocą Rhotuka na jednym z podwójnych ostrzy. W połączeniu z drugim Rhotuka może wprowadzić cel w śpiączkę, ale kosztuje go to tak dużo energii, że może zostać na chwilę wytrącony z akcji. Spinner chce uczestniczyć tylko w misjach wymagających zabicia Toa, ale TSO nauczył go, że nie należy być wybrednym.

Cechy i umiejętności

Jako Toa Powietrza, Spinner mógł tworzyć, kontrolować i absorbować Powietrze.

Od obrażeń, stracił swoją Moc Żywiołu, a teraz powoduje, że powietrze wokół niego staje się ciężkie i toksyczne, ograniczając jego przydatność na misjach wymagających skradania. Może też się zaszczepić w głowę przeciwnika poprzez spojrzenie w jego oczy.

Broń i narzędzia

Spinner posiada teraz bliźniacze ostrza i może uruchomić Rhotuka, które sprawiają, że jego przeciwnik traci równowagę. Dwie bronie mogą być łączone w celu rozpoczęcia Rhotuka, które mogą pogrążyć przeciwników w śpiączkę. Sama ilość energii potrzebnej do wykonywania tego ataku, może jednak sprawić, że Spinner sam wpadnie w śpiączkę.

Ciekawostki

  • Spinner został stworzony przez Joshua Guthrie, znanego również jako Greenbioguy, dla LEGO Magazine Dark Hunter Building Contest i uzyskał rolę w fabule i miejsce w książce BIONICLE: Mroczni Łowcy, przez Greg'a Farshtey'a.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki