FANDOM

Stacje Szybów
LoMN Chute Station.PNG
Położenie Metru Nui
Status W pełni naprawione

Matoranie mogli dostać się przez takie stacje do systemu Szybów dzięki biletom przejścia, które mogli kupić. Różne działania były kontrolowane przez personel Stacji Kontroli Szybów w obszarach, które cała stacja kontrolowała. Można tu także kontrolować kierunek przepływu Protodermis. Szyby były regularnie monitorowane, by nie dopuścić do tego, że jakikolwiek Matoranin utknąłby w Szybie. Podczas wzmożonego ruchu Stacje był na tyle pojemne, że mogły pomieścić dużą ilość pasażerów.

Podczas poszukiwania Wielkiego Dysku Toa Metru Matau podróżował do Stacji Kontroli Szybów w centrum Le-Metru, gdzie powiedział do pracownika Stacji, Tuuli, iż poszukuje Matoranina o imieniu Orkham. Podobnie Toa Nuju podczas poszukiwań swojego Dysku odwiedził na stacji pracownika o imieniu Talvi w sprawie informacji, które pomogłyby mu znaleźć Ehrye.

Na krótko przed Wielkim Kataklizmem Mroczni Łowcy - Krekka i Nidhiki dostali się do stacji Kontroli Szybów na granicy Le-Metru, złapali Matoranina o imieniu Kongu i zaczęli mu grozić. Zmusili go do odwrócenia kierunku biegu Szybu, w którym przebywali uciekający Toa Metru. Matoranin nie miał wyboru i, choć niechętnie, wykonał ich polecenie.

Wiele stacji zostało zniszczonych podczas Wielkiego Kataklizmu, ale zostały naprawione przy użyciu Włóczni Artakhi.

Wiele Stacji Kontroli Szybów zostało uszkodzonych gdy Aqua Magna uderzyła w Metru Nui.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki