Fandom

Encyklopedia Bionicle

Szturm na Fortecę Destralu

1814stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Szturm na Fortecę Bractwa (Raid of Brotherhood Fortress) to szturm Toa Hagah na Bractwo Makuty.

Szturm na Fortecę Bractwa
Bitwa o fortecę Brctwa.jpg
Konflikt Toa Hagah Iruini i Norik szturmują twierdzę Bractwa.
Lokalizacja Forteca Bractwa Makuty
Wynik Zwycięstwo Toa Hagah, lecz zmienionych w Rahaga.

Dane

Drużyny

  • Toa Hagah
  • Bractwo Makuty

Komandorzy

Siły

Pokonani, zabici

  • Toa Hagah zmieniają się w Rahaga.

Prolog

Ten szturm był 1,300 lat przed Wielkim Kataklizmem. Dawno temu Makuta ukradli Maskę Światła z Artakhi i zrekrutowali Toa Hagah do pilnowania maski. Gdy Bractwo stało się złe, Toa Hagah postanowili wykraść maskę z rąk Bractwa.

Pierwszy szturm

Gdy Toa Hagah zaplanowali szturm, to pierwszi ruszyli Gaaki, Kualus, Bomonga i Pouks, lecz sieć Roodaki zmieniła ich w Rahaga i Królowa Visoraków zamknęła ich w więzieniu. Ale przekazali Avohkii Norikowi i Iruini.

Drugi szturm

Po odzyskaniu Maski, Toa Ognia i Toa Powietrza zamierzali odbić czterech zmutowanych przyjaciół z rąk Roodaki. W tym celu wykorzystali Visoraka, żeby przeniknąć do twierdzy. Iruini użył Maski Szybkiej Podróży i znalazł się przed więzieniem i czterema Rahaga. Lecz Roodaka złapała go na gorącym uczynku. Wtedy Norik użył Maski Rozmiarów, żeby zaskoczyć Roodakę. Korzystając z zamieszania, Iruini otworzył więzienie i pomógł przyjaciołom uciec. Wtedy Roodaka wykorzystała Frostelusy żeby ich dopaść, ale ogniste tornado wywołane przez Norika i Iruiniego nie pozwoliło na to. Wtedy Roodaka wystrzeliła mutujący Rhotuka i zmieniła dwoje Toa w Rahaga, którym udało się ujść z życiem i zabrać Avohkii.

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki