FANDOM

Szturm na Fortecę Bractwa (Raid of Brotherhood Fortress) to szturm Toa Hagah na Bractwo Makuty.

Szturm na Fortecę Bractwa
Bitwa o fortecę Brctwa.jpg
Konflikt Toa Hagah Iruini i Norik szturmują twierdzę Bractwa.
Lokalizacja Forteca Bractwa Makuty
Wynik Zwycięstwo Toa Hagah, lecz zmienionych w Rahaga.

Dane

Drużyny

  • Toa Hagah
  • Bractwo Makuty

Komandorzy

Siły

Pokonani, zabici

  • Toa Hagah zmieniają się w Rahaga.

Prolog

Ten szturm był 1,300 lat przed Wielkim Kataklizmem. Dawno temu Makuta ukradli Maskę Światła z Artakhi i zrekrutowali Toa Hagah do pilnowania maski. Gdy Bractwo stało się złe, Toa Hagah postanowili wykraść maskę z rąk Bractwa.

Pierwszy szturm

Gdy Toa Hagah zaplanowali szturm, to pierwszi ruszyli Gaaki, Kualus, Bomonga i Pouks, lecz sieć Roodaki zmieniła ich w Rahaga i Królowa Visoraków zamknęła ich w więzieniu. Ale przekazali Avohkii Norikowi i Iruini.

Drugi szturm

Po odzyskaniu Maski, Toa Ognia i Toa Powietrza zamierzali odbić czterech zmutowanych przyjaciół z rąk Roodaki. W tym celu wykorzystali Visoraka, żeby przeniknąć do twierdzy. Iruini użył Maski Szybkiej Podróży i znalazł się przed więzieniem i czterema Rahaga. Lecz Roodaka złapała go na gorącym uczynku. Wtedy Norik użył Maski Rozmiarów, żeby zaskoczyć Roodakę. Korzystając z zamieszania, Iruini otworzył więzienie i pomógł przyjaciołom uciec. Wtedy Roodaka wykorzystała Frostelusy żeby ich dopaść, ale ogniste tornado wywołane przez Norika i Iruiniego nie pozwoliło na to. Wtedy Roodaka wystrzeliła mutujący Rhotuka i zmieniła dwoje Toa w Rahaga, którym udało się ujść z życiem i zabrać Avohkii.

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki