FANDOM

Tahtorak
Tahtorak.jpg
Rahi
Status Żyje
Moc Żadne
Lokalizacja Spherus Magna

Tahtorak w Metru Nui

Tahtorak to masywny Rahi-smok o długości 40 stóp (12 metrów), żyjący w Metru Nui i mówiący po Matorańsku. Jego wyspa jest również domem gatunku Keetongu. Znany jest tylko jeden Tahtorak, żyjący dawno temu w Metru Nui, wciąż nękający Matoran słowami "Dajcie mi odpowiedź!" bez zadawania pytań. Miało ono brzmieć: "Gdzie jestem?!" i "Skąd się tu wziąłem?!". W końcu okazało się że odpowiedzią na jego pytanie jest Brutaka - który wiele lat wcześniej dla zabawy zesłał z pomocą portalu Tahtoraka do centrum miasta. Wkrótce potem, z powodu sieci Kahgaraka, on, Zivon i Krahka zniknęli w Wymiarze Cienia. Tysiąc lat później, Brutaka otworzył portal by zamknąć w nim swego dawnego przyjaciela, Axonna, a przy oakzji wypuścił Krahkę i Tahtoraka. Krahka, umiejąca latać opuściła wyspę, natomiast Tahtorak został zmuszony pozostać na wyspie. Gdzie przyszło mu się zmierzyć i wygrać z ogromnym Rahi, który uwolnił się z Komnaty Życia: Smokiem Kardas. Po wygranej walce Axonn nakazał Botarowi wysłać Tahtoraka z dala od Voya Nui. A Botar... wysłał go w samo centrum wyspy Xia. Obecnie walczy z Kanohi Dragon.

  • Na swojej wyspie, rasa Keetongu używała Tahtoraków jako wierzchowców.
  • Jest jeszcze jeden znany Tahtorak - spotkał go członek OoMN. Tahtorak ten żyje na Zakazie i planuje wytępić Skakdi.
  • Oprócz tego jednego na Zakazie mieszkają inne Tahtoraki.
  • Tahtorak został zwycięzcą LEGO Magazine Rahi Building Contest. Instrukcja tutaj

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki