FANDOM

Ten artykuł dotyczy istocie. Być może chodzi ci o półwyspie albo o rzece lawy.
"Nikt nie może podejść bez mojej zgody. Nikt nie może walczyć ze mną. Nikt nie może mnie zabić. Ja jestem wieczny!"
— Tren Krom, Zjednoczeni w Lęku
Tren Krom
Noimage.jpg
Informacje
Moce Telepatia, mentalne podmuchy, promienie dezintegracji, zamiana ciał
Status Martwy
Lokalizacja N/A

Tren Krom jest starożytną, w pełni organiczną istotą stworzoną przez Wielkie Istoty. Jest starszy nawet od Artakhi, Karzahni'ego i samego Mata Nui. Jest naprawdę potężną istotą, ale uznaje się go, za jeden z wielu mitów.

Kiedy Brutaka i jego drużyna pojawili się na tajemniczej wyspie by znaleźć ukryty pakunek z uzbrojeniem, zostali zaatakowani przez Tren Krom. Sam został wewnątrz jaskini, a wielki kamień został zmanipulowany, by rozbić drużynę. Później złapał Brutakę i zaciągnął do jaskini.

Tren Krom jest tak obrzydliwy, że Brutaka musiał się mocno otrząsnąć po tym jak go zobaczył.

Mutran spotkał się z Tren Krom. O dziwo nie zginął. Opisuje to w swojej kronice. Pisze, że Tren Krom umie czytać w pamięci i myślach. Podobno wie on jak działa wszechświat.

Po przejęciu władzy przez Teridaxa, Artakha wysłał Lewę do Tren Kroma. Tam Tren Krom przekabacił Toa Nuva i zamienił się z nim ciałami. Później Artakha przeniósł Tren Kroma do Archiwum i tam spotkał Kapurę, Hafu i Toa Tuyet. Kiedy wszyscy wyszli z Archiwów, Tren Krom "obudził" Toa Pouksa i Toa Bomongę. Potem spotkał się z Miserixem, Brutaką, Helryx i Axonnem. Wywiązała się wtedy walka: Tren Krom, Tuyet i Brutaka kontra Helryx, Miserix i Axonn. Bitwę przerwało pojawienie się Arthaki. To on zamenił duchy Tren Kroma i Lewy z powrotem. Znalazł się z powrotem w swojej jaskini.

Nie wiadomo, jak przedostał się na Spherus Magna, lecz na pewno został zabity. Jedyne, co z niego zostało, to kawałki czegoś przypominającego czerwony żel porozrzucane na dużym terenie. Przed śmiercią wydał z siebie telepatyczny krzyk i wysłał Kopace Nuva obraz Czerwonej Gwiazdy. Prawdopodobnie to właśnie ta istota go zabiła.

Zwyczajne osoby (nie Wielkie Duchy i Istoty), które widziały Tren Kroma to:

Trivia

Pojawienie się

Więcej z Fandomu

Losowa wiki