FANDOM

"Zapewne twoi mistrzowie chcą poradzić się mnie w sprawie taktyki czy strategii."
"Nie, mówili, że potrzebują kogoś, kto może umrzeć w straszliwych mękach, i kogo nikt nie będzie opłakiwał. Więc... oczywiście chodziło o ciebie."
Vezon i Trinuma, Wojna Przeznaczenia

Trinuma
Trinuma
Zakon Mata Nui
Maska Wielka Maska Charyzmy
Moce Ochrona przed mentalnymi atakami
Narzędzia Tarcza, Miotacze Duchów Nynrah, bronie kinetyczne
Status Żywy

Trinuma jest członkiem Zakonu Mata Nui.

Biografia

Kiedy Toa Nuva zostali zabrani na wyspę Daxia, by użyć Włóczni Artakhi, Trinuma umieścił broń w niszy wewnątrz sferycznej komnaty tak, aby włócznia mogła być wykorzystana w celu odwrócenia wszystkich skutków Wielkiego Kataklizmu.

Trinuma został później wysłany z Botarem po zakupione przez Federację Strachu bronie z Xii i przechować je w punkcie spotkania z Brutaką i jego drużyną na małej, zalesionej wyspie niedaleko Południowego Kontynentu. Jednak podejrzliwy co do zakupu Makuta Icarax postanowił zbadać tę sprawę. Wkrótce odkrył parę i zaatakował ich. Choć Botar zginął, Trinumie udało się uciec i przechował bronie na wyspie Tren Kroma, a po tym wrócił na Daxię ze sprawozdaniem, co się stało.

Trinuma wypuścił później Vezona z jego celi na Daxii, mówiąc szalonemu i zwariowanemu pół-Skakdi, że był potrzebny ktoś, kogo śmierci nikt nie będzie opłakiwał. Trinuma i Vezon ustawili kurs na Destral i po zasypaniu pytaniami przez pół-Skakdi, Trinuma ujawnił, że Vezon ma zdradzić Zakon i cały wszechświat. Kiedy dotarli na Destral, Trinuma zostawił Vezona na wyspie i opuścił go.

Później gdy Makuta Teridax przejął ciało Mata Nui, Makuta zniszczył Daxię oraz wielu członków Zakonu. Jednakże, Trinumie udało się przeżyć, i skontaktował się on z Toa Nuva oraz Takanuvą na wyspie Stelt, informując ich, że wciąż byli jeszcze inni członkowie Zakonu, którzy przeżyli.

Po śmierci Teridaxa, Trinuma zamieszkał na odrodzonej planecie Spherus Magna.

Alternatywne wszechświaty

Alternatywny Wszechświat Królestwa

W tym alternatywnym wszechświecie, Trinuma był wśród tych, którzy przeżyli upadający śmierć Mata Nui. Kiedy Takanuva pojawił się w tym wymiarze, Trinuma eskortował go do komnaty Turagi Takanuvy.

Cechy i umiejętności

Trinuma jest wysoki na 2.7 metra. Podobnie jak wszyscy inni członkowie Zakonu, jego umysł jest zabezpieczony przed telepatią i innymi formami psychicznego sondowania lub ataku.

Maska i uzbrojenie

Trinuma dzierży dwa Miotacze Duchów Nynrah zamontowane na swych plecach. Dają mu one zdolność do kontroli każdego trafionego mechanicznego obiektu. Posiada tarczę i nosi Wielką Maskę Charyzmy, która pozwala mu przekonać innych, aby stali się wobec niego lojalni. Trinuma także posiada narzędzia, które mogą emitować energię kinetyczną, co pozwalało mu na latanie. Może również używać ich do strzelania wiązkami mocy kinetycznej.

Informacje o zestawie

Set Trinuma

Kombiner Trinumy

Trinuma może powstać z połączenia zestawów Tahu, Gali i Onuy Mistika. Dostęp do instrukcji można było uzyskać po wpisaniu kodu z Magazynu LEGO BrickMaster z 2008 roku na stronie Klubu Kanoka lub LEGO Club.

Pojawienia

Online

Opowiadania

Więcej z Fandomu

Losowa wiki