FANDOM

Tryna
Tryna2.PNG
Kanohi
Tytuł Maska Wskrzeszenia
Moce Wskrzeszanie martwych istot
Dyski Nieznane/Niedostępne
Posiadacze Toa Mahri Matoro

Tryna to Maska Wskrzeszenia należąca do Toa Matoro Mahri. Pozwala na ożywianie martwych ciał, by mogły one walczyć. Nie przywraca ona jednak myśli, uczuć itp.

Tryna działa tak długo, dopóki jej użytkownik koncentruje się na jej użyciu. Np. jeśli zostanie oszołomiony, ciała znów staną się martwe.

Przykładowe użycie

Matoro użył swej Maski, aby ożywić trupy i użyć ich przeciw rekinom Pridaka. Oto opis użycia Tryny w walce:

Toa użył mocy swej maski, wkładając w to więcej siły woli niż kiedykolwiek. Daleko pod nimi, długo martwe stworzenia zaczęły się ruszać, jakby życie wpłynęło do ich ciał. Ich oczy mrugnięciami strząsnęły z ciał wielowiekowy sen. Jeden za drugim, nieumarli podnosili się, z żądzą zemsty zasianą w sercach, pojedyńcze grupy zaczęły płynąć w górę ku Toa, ustawiając się za nim w legiony ożywieńców. Niektórzy wyglądali tak samo potężnie jak w dniu, w którym umarli; inni mieli obrażenia zadane przez rekiny Takea. Razem było ich dosyć, by stanowić zagrożenie dla Barraki. Oddzielone ciemną wodą stanęły naprzeciw siebie dwie armie - jedna żywa, druga stanowiąca imitację życia (czyli użycie kanohi Tryna).

Użył jej też do ożywienia Toa Tuyet.

Użytkownicy

Wielkie

Ciekawostki

  • Normalnie Toa nie założyłby tej Kanohi ze względu na to, że jej moc jest uważana za niemoralną. Jednak Ignika dała ją Matoro jako próbę jego charakteru.
  • Jeżeli istota jest wskrzeszana przez Trynę krótko po jej śmierci i jeśli może zostać ożywiona przez Czerwoną Gwiazdę, to nie będzie mogła się przenieść na Gwiazdę, dopóki użytkownik Maski nie przestanie jej używać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki