Fandom

Encyklopedia Bionicle

Vanisher

1814stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
"Niektórzy Mroczni Łowcy są ślepo lojalni, wystarczająco skuteczni do pozostania w pracy, i doskonale chętni pozostania tak długo, jak zarabiać i mieć szansę zabić coś od czasu do czasu. A potem są tacy jak Vanisher."
The Shadowed One, Mroczni Łowcy

Vanisher
Dark Hunter Vanisher.png
Mroczny Łowca
Narzędzia Berło
Moce Otwarcie międzywymiarowych bram
Status Żywy
Lokalizacja Spherus Magna

"Vanisher" jest dobrowolnym Mrocznym Łowcą podejrzewanym o współpracę z Bractwem Makuta.

Biografia

Ze względu na charakter działania i niezaleźności Vanishera, TSO musiał przypisać bardziej lojalnym członkom organizacji, by mu towarzyszyli i utrzymali go pod kontrolą, podobnie jak to uczynił ze zdradzieckim Nidhiki. Wszyscy ci partnerzy umierali w tajemniczych okolicznościach, kiedy znaleźli się na misjach z Vanisherem. Zwykle, Vanisher byłby stracony za to zachowanie, ale ponieważ jest on bardzo skuteczny, i w wyniku, The Shadowed One pozwala mu żyć.

Ostatnio lider Mrocznych Łowców doszedł do podejrzeń, że Vanisher pracował dla Makuta, przez co the Shadowed One wysłał go do najbliższej fortecy Bractwa do uzbierania informacji. W tej misji, Vanisher był szpiegowany przez innego Mrocznego Łowcę, i trzeci został wysłany do szpiegowania ich obu.

Cechy i umiejętności

Vanisher jest niezależny, silny i nieposłuszny, tak bardzo, że został oskarżony o bycie podwójnym agentem Bractwa Makuta.

Vanisher ma moc otwarcia bram międzywymiarowych w którym mógłby on chodzić, podróżować na wielkie odległości w mgnieniu oka, i pojawiać się i zniknąć obserwatorowi. Nie może jednak korzystać z tych bram by podróżować do innych wymiarów. Posiada również moce do wszczynania wahań wymiarów w celu odparcia energetycznych ataków. Może on zachować je tak długo, jak zechce, a następnie uwolnić zawartą energię. Wiele razy pokonywał swych wrogów niczym tylko ich mocami.

Bronie

Vanisher dzierży włócznię, która dla wielu wierzących posiada potężną moc podróżowania między wymiarami, choć Vanisher nie chce mówić, co daje ta zdolność.

Ciekawostka

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki