FANDOM

"Sfrustrowany przeszkodzeniem w jego zemście, 'Vengeance' skierował cały swój gniew ku Makuta i poprzysiągł któregoś dnia zmieść ich rasę z powierzchni ziemi."
— Narrator, Magazyn LEGO Styczeń-luty 2007

Vengeance
Vengeance.png
Mroczny Łowca
Narzędzia Włócznia z Miotaczem Rhotuka, tarcza
Moce Czasowo twardniejący Rhotuka, ochrona przed atakami mentalnymi
Status Żywy
Lokalizacja Spherus Magna

"Vengeance" (pol. "Zemsta") jest jednym z Mrocznych Łowców, którego motywacją była przysięga zemsty.

Biografia

3000 lat temu Vengeance brał udział w ostatniej bitwie w wojnie Mrocznych Łowców z Toa. Walczył sam na sam z Toa Mangai Lhikanem. Starcie zakończyło się jednak porażką Mrocznego Łowcy, który został pokonany i uwięziony.

Po latach więzienia Veangence'owi udało się uciec z miejsca, w którym go przetrzymywano. Następnie zaczął szukać okazji do zemsty na Toa Lhikanie, przez którego go zamknięto.

1001 lat temu, kiedy Mroczny Łowca dowiedział się, że Toa został zabity przez Makutę Teridaxa, Vengeance skierował swoją złość w stronę Makuty i przysiągł, że to właśnie on zakończy jego życie. Nigdy nie spełnił jednak swojej przysięgi, ponieważ Teridax zginął w bitwie o Bara Magna. Po tym wydarzeniu, Mroczny Łowca wyemigrował na odbudowaną planetę Spherus Magna.

Cechy i umiejętności

Vengeance posiada skrzydła, dzięki którym może latać. Z głowy wyrasta mu para rogów, zdolnych blokować ataki mentalne. Rhotuka tego Mrocznego Łowcy może na pewien czas przyjąć formę ciała stałego, w której to jest zdolny przeciąć większość znanych materiałów.

Broń i narzędzia

Ten Mroczny Łowca uzbrojony jest w włócznię z Miotaczem Rhotuka. Do obrony nosi tarczę, która zdolna jest odeprzeć niemal każdy atak.

Ciekawostki

  • Vengeance został stworzony przez Malone Lumarda na LEGO Magazine Dark Hunter Building Contest i wprowadzony do kanonu BIONICLE przez Grega Farshteya.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki