FANDOM

Voporak
Voporak
Mroczny Łowca
Narzędzia Ostrzowe Narzędzia, Wyrzutnia Rhotuka
Moce Moce bazowane na Czasie, Rhotuka Czasu, pole czasowe
Status Żywy
Lokalizacja Nieznana

Voporak to posłuszna i pozbawiona emocji istota, dawny władca wyspy, na której mieszkali Krekka i Sidorak. Został wybrany przez Bractwo Makuta jako cel eksperymentów mutacyjnych. W połączeniu z Protodermis Energetycznym, Rhotuka Roodaki i innymi niebezpiecznymi substancjami, powstała istota o niezywkłej wrażliwości na zmiany w czasie. Został wykorzystany jako wykrywacz Maski Czasu, spowalniającej i przyśpieszającej czas, jeśli kiedykolwiek zostanie stworzona. Został przekazany DH, aby nauczyć go dyscypliny. Nauczył się wytwarzać pole, które sprawia, że istota obok niego starzeje się. Jego dotyk też postarza.

  • Voporak pierwszy raz wykrył Vahi, gdy Vakama użył jej przeciw Makucie. Przybył do Metru Nui, aby ją zdobyć, ale Vakama odbił ją w czasie walki Makuty i The Shadowed One. Z powodu podstępu, powietrze wokół Voporaka oddaliło się i nie mógł oddychać.
  • Voporak przeżył walkę i wciąż służy TSO, gotów odnaleźć Maskę Czasu gdy tylko zostanie użyta. Prawdopodobnie próbował się dostać na Mata Nui, ale gdy tam dotarł, została opuszczona.
  • Voporak to jedyna znana istota śmiertelna w świecie Bionicle , która potrafi w pewnym stopniu kontrolować Moc Czasu.
  • Ukradł Vahi z Koloseum.

Informacje o zestawie

Trivia

  • Gdyby Voporak założył Vahi i chciał jej użyć, nie zadziałałaby.

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki