Fandom

Encyklopedia Bionicle

Voporak

1814stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Voporak
Voporak.PNG
Mroczny Łowca
Narzędzia Ostrzowe Narzędzia, Wyrzutnia Rhotuka
Moce Moce bazowane na Czasie, Rhotuka Czasu, pole czasowe
Status Żywy
Lokalizacja Nieznana

Voporak to posłuszna i pozbawiona emocji istota, dawny władca wyspy, na której mieszkali Krekka i Sidorak. Został wybrany przez Bractwo Makuta jako cel eksperymentów mutacyjnych. W połączeniu z Protodermis Energetycznym, Rhotuka Roodaki i innymi niebezpiecznymi substancjami, powstała istota o niezywkłej wrażliwości na zmiany w czasie. Został wykorzystany jako wykrywacz Maski Czasu, spowalniającej i przyśpieszającej czas, jeśli kiedykolwiek zostanie stworzona. Został przekazany DH, aby nauczyć go dyscypliny. Nauczył się wytwarzać pole, które sprawia, że istota obok niego starzeje się. Jego dotyk też postarza.

  • Voporak pierwszy raz wykrył Vahi, gdy Vakama użył jej przeciw Makucie. Przybył do Metru Nui, aby ją zdobyć, ale Vakama odbił ją w czasie walki Makuty i The Shadowed One. Z powodu podstępu, powietrze wokół Voporaka oddaliło się i nie mógł oddychać.
  • Voporak przeżył walkę i wciąż służy TSO, gotów odnaleźć Maskę Czasu gdy tylko zostanie użyta. Prawdopodobnie próbował się dostać na Mata Nui, ale gdy tam dotarł, została opuszczona.
  • Voporak to jedyna znana istota śmiertelna w świecie Bionicle , która potrafi w pewnym stopniu kontrolować Moc Czasu.
  • Ukradł Vahi z Koloseum.

Informacje o zestawie

Trivia

  • Gdyby Voporak założył Vahi i chciał jej użyć, nie zadziałałaby.

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki