FANDOM

Voya Nui Online Game to gra online z gatunku RPG, w której sterujemy Toa Inika.

Voya Nui Online Game
Vnog.jpg
Status Wydana.
Platforma Offline, wersja do ściągnięcia TUTAJ
Gracze Toa Inika, Burnak

Przedmioty

Przedmioty są potrzebne do pokonania Piraka i Vezona. Są ukryte np. w dołku. Można zdobyć po wykonaniu misji.

Cel gry

Uratuj Voya Nui i Mata Nui.

Kody

Żeby użyć kodów kliknij ctrl i '(apostrof),następnie wpisz "core" i naciśnij "enter".

"chapter" (od 0 do 9) - Przechodzisz do wybranego rozdziału

"gimmy" - Masz wszystkie itemy i Maskę wizji

"pieceofcake" - Masz sprzęt do podróży i NUI BLASTER

"onemorenight" - przenosi do następnego rozdziału

"god" - Jesteś nieśmiertelny.

"level" (numer 1-50) - Masz wybrany przez siebie poziom (1-50)

Rozdziały

  • Chapter 0 - Wstęp.
  • Chapter 1 - Wioska Matoran.
  • Chapter 2 - Wybrzeże Voya Nui.
  • Chapter 3 - Jaskinie Voya Nui.
  • Chapter 4 - Pustynia Voya Nui.
  • Chapter 5 - Czarne Skały.
  • Chapter 6 - Fabryka Wirusa Piraka.
  • Chapter 7 - Komnata Prawdy.
  • Chapter 8 - Jezioro Lawy i Komnata Maski Życia.
  • Chapter 9 - Koniec.

Trivia

  • Piraka i Fenrakk wyglądają jak prototypy.
  • Można mieć własnego Burnaka
  • Vezon w ostatnim levelu nie nazywa się od imienia tylko Seventh Piraka (Siódmy Piraka).
  • Hewkii ma moc Ziemi, a Nuparu moc Kamienia.
  • Piraka mają niebieskie sfery Zamor.
  • Fenrakk posiada 6 nóg.
  • Nui-Blaster jest najsilniejszą bronią w grze.

Zobacz też

Gallery:Voya Nui Online Game

Chaptery gry

Tutaj opisany jest każdy rozdział gry, aby ułatwić jej przejście.

CHAPTER 0 - "Wprowadzenie" - Wejście do jeziora protodermis.

Tu, w tym rozdziale Toa zostaje wyrzucony na brzeg Voya Nui. Spotyka Matoranina o imieniu Garan, który zleca nam zadanie – żeby znaleźć, zabić Rahi o nazwie Ice Gafna i przynieść ich metal. Przynosisz metal Garanowi. Potem poprosi cię, żebyś poszedł do jeziora Protodermis, pokonał Protodermis Burnak'a i przyniósł mu 1x Ekwipunek Garana. Daj mu go, a dostaniesz nagrodę. Garan prosi cię, żebyś zdobył Little metal fragment i Heavy metal fragment (znajdziesz je w promieniu 5 planszy od domu Garana). Dalej musisz zabrać Matoranina na wyspę. Jednak drogę będzie blokował Blocking Lava Ape. Użyj na nim deywersji. Pogadaj z Garanem i to koniec rozdziału.

CHAPTER 1 - Wioska Matoran

Po eskorcie Garana do ukrytej wyspy Matoran prosi o pójście do pobliższej wioski, żeby zdobyć trzy kamienie. W wiosce zostajesz zaatakowany przez Nektann Guardian. Potem zabierasz wcześniej wspomniane kamienie i zanosisz je Garanowi, który słyszał o alarmach Nektann i obawia się, że Piraka mogą wrócić, aby to sprawdzić. Toa idzie sprawdzić to i znajduje dwóch opiekunów i Defense Nektann. Poobijasz wrogów i wracasz do Garana z wynikami poszukiwań.

Słysząc o bitwie Garan prosi, żeby zaprowadzić go do Wasteland (zaznaczona lokalizacja na mapie). Gdy dotrzemy na miejsce Toa dowiaduje się o pozostaniu Nektannów. Jak Garan się o tym dowiaduje zaczyna się walka z Reidakiem. Po pokonaniu Reidaka i jego małej "Armii" porozmawiaj z Garanem. Będzie opowiadał, a to już koniec pierwszego chaptera.

CHAPTER 2 - Wybrzeże Voya Nui

Po zwycięstwie nad Reidakiem Toa rozmawia z Garanem, a Matornin zleca Toa zbadanie niektórych kolonii Burnak w celu zniszczenia Rahi. Po zniszczeniu ich Toa zgłasza raport Garanowi. On ujawnia istnienie twierdzy Matoran i poleca Toa iść tam. Gdy Toa rozpoczął konwersację z Baltą o ujawnia informacje o drugim Piraka. Balta przekazuje broń Toa i poleca mu wrócić do Garana i opowiedzieć o ich rozmowie.

Garan mówi, że ta broń może zostać ulepszona i prosi Toa o znalezienie jego zestawu narzędzi. Toa przynosi wcześniej wspomniany zestaw narzędzi Garanowi, a on ją ulepsza. Radzi iść do Veliki po zbroję. Velika prosi Toa o pięć Water Burnak metal pieces, pięć Water Gafna metal pieces i o ich przyniesienie. Velika w zamian daje Toa pancerz i kluch do jego schowka w sklepie, by wziął jego zawartość. Potem Toa wraca do Veliki. Garan zleca nam pozbycia się Rock Ussal 'i, które stoją przed wioską. Potem Toa wraca do Garana z wieściami, a on mówi, że Matoranie zlokalizowali Thoka. Toa idzie do niego i pokonuje go i jego "Armię choinek". Potem Toa wraca do Matoran Fortress by porozmawiać z Baltą, a potem z Garanem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki