Fandom

Encyklopedia Bionicle

Włócznia Fuzji

1814stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja2 Udostępnij
Włócznia Fuzji
Fuzja1234.jpg
Narzędzie
Status Zniszczona
Użytkownicy Różni
Funkcje Rozdwajanie lub złączanie

Włócznia Fuzji (ang. Spear of Fusion, skrót SoF) to jedna z najpotężniejszych broni, jakie istnieją w świecie Bionicle. Pozwala ona łączyć i rozdzielać przedmioty i istoty żywe. Poprzez rozdzielenie mogą powstawać całkiem nowe, lecz osłabione postacie, poprzez fuzję - potężne istoty. Niektóre z wyników działania Włóczni to:

  • Mroczny Łowca o imieniu kodowym Prototype - połączeni Toa Ognia i Ziemi.
  • Vezon - strażnik Maski Życia, powstały, gdy Hakann niechcący wystrzelił z Włóczni w jaskini Mangai w Vezoka. Vezon ukradł Włócznię i zniknął.
  • Piraka Fusion - Reidak i Vezok połączeni przez Vezona w monstrum, które z łatwością pokonało 4 Piraka. Potem znużony jego widokiem (i zapachem) Vezon rozdzielił ich z powrotem.
  • Prawdopodobnie ofiar było więcej za czasów, gdy Bractwo Makuta eksperymentowało z prototypem Włóczni, zanim trafiła do Teridaksa.
  • Włócznia łączy i dzieli również świadomości - dlatego np. Fuzja Piraka czy Prototype nie mieli dwóch pamięci w jednym ciele, a pamięć Vezona nie zaczynała się od momentu jego stworzenia - miał pamięć Vezoka. Vezon pamiętał czasy jako Vezok i stworzenie jego nowego ciała i świadomości.
  • Kiedy Piraka i Inika skończyli walkę, a Vezon i Kardas zostali zamrożeni poza czasem i przestrzenią, Vezok zażądał, aby znów go połączyć z Vezonem. Piraka odmówili i zniszczyli Włócznię.
  • Podczas walki Jallera z Piraka w Korytarzu, Włócznia Fuzji spłonęła na proch.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki