FANDOM

"Troje stanie się Waiurhą i wyruszy ścieżką mądrości."
Toa Kaita Akamai do Gali, Triumf Toa

Wairuha
Wairuha.PNG
Toa Kaita
Istoty tworzące fuzję Gali, Kopaka, Lewa
Moc Woda, Lód, Powietrze
Maska Wielka Rua
Status Nie istnieje
Miejsce pobytu Brak
Wairuha Nuva.png
Toa Nuva Kaita
Moc Woda, Lód, Powietrze
Maska Rua Nuva
Status Nie istnieje
Miejsce pobytu Brak

Wairuha był Toa Kaita, który powstał po połączeniu Toa Mata Gali, Kopaki i Lewy. Po ich przemianie w Toa Nuva, mogli stworzyć Wairuha Nuva.

Historia

Gdy Toa Mata Gali straciła przytomność podczas walki z Rahi, doznała wizji Akamai i Wairuhy. Później, Kopaka zobaczył podobną wizję, po uderzeniu w głowę przez blok lodu.

Toa Mata przegrywali w walce z Manasami i postanowili stworzyć Toa Kaita. Dwie fuzje odkryły, że znajdujące się w Mangaii niewielkie wieże produkowały ciepło niezbędne Manasom do funkcjonowania. Toa zniszczyli wieże i wkroczyli do siedziby Teridaxa, gdzie mroczna wola Makuty ich rozdzieliła.

Toa Nuva Kaita

Podczas ataku Bohrok-Kal, ranny Lewa został znaleziony przez Gali i Kopakę. Gali zasugerowała, by połączyli się, a potem stawili czoło zagrożeniu. Jednakże, na ich drodze stanęła inna fuzja, Bohrok-Kal Kaita Ja, i pokonała Wairuhę Nuva.

Cechy i umiejętności

Wairuha posiadał moce Wody, Lodu i Powietrza, należące do tworzących go Toa. Mógł je łączyć wedle woli.

Moce Wairuhy Nuvy były odpowiednio zwiększone. Jednakże, po skradzeniu symboli Nuva z Suva, Wairuha stracił moc.

Maska i broń

Wairuha równocześnie nosił Topór Lewy i Lodowy Miecz Kopaki w prawej ręce oraz Lodową Tarczę Kopaki w lewej. Używał Kanohi Rua, łączącą moce Prześwietlania, Oddychania pod woda i Lewitowania.

Wairuha Nuva nosił Rua Nuva, łączącą moce odpowiednich Kanohi Nuva. W prawej ręce trzymał miecz stworzony z Katan Powietrza Lewy i broń składającą się z Aqua Toporów Gali.

Wairuha Nuva nie mógłby korzystać ze Zbroi Adaptacyjnej.

Informacje o zestawie

Wairuha.png

Wairuha w formie zestawu

Wairuha może zostać zbudowany z zestawów Gali, Kopaki i Lewy z 2001 roku. Jego instrukcja znajdowała się, rozdzielona, w instrukcjach tych Toa. Zębatka na ramieniu umożliwiała poruszanie ręką, a mechanizm z tyłu tułowia machanie nogami.

Wairuha Nuva może zostać zbudowany z zestawów Gali Nuva, Kopaka Nuva i Lewa Nuva z 2002. Jego instrukcja również była rozdzielona. Zębatki na obu ramionach umożliwiały poruszanie rękami.

Pojawienia

Książki Komiksy Multimedia

Powieści

Przewodniki

BIONICLE

Promocyjne

Gry Internetowe

Gry Wideo

Więcej z Fandomu

Losowa wiki