Wodna Halabarda
Warblade
Broń
Status Istnieje, w użyciu
Użytkownicy Toa Hewkii Mahri
Funkcje Przewodzenie Mocy Kamienia, walka

Moce

Wodna Halabarda jest doskonałym narzędziem w walce, ale w przeciwieństwie do wielu broi Toa, nie ma specjalnych mocy. Jest to jednak jedno z najbardziej perfekcyjnych ostrzy na świecie, zaprojektowanym dla doświadczonego wojownika, jakim jest Hewkii. Jest doskonale wyważona, a przy tym tak ostra, że może przeciąć pancerz z metalicznego Protodermis.

Budowa

Nie jest ona jednak zrobiona z jakiegoś szczególnego materiału. Ta halabarda ma ostrze większe niż część podłużną. W całości jest zrobiona z metalu, a nie jak niektóre halabardy, których jedynie ostrze jest zrobione ze stali. Gdyby broń była zrobiona z drewna, byłaby dużo mniej przydatna w wodzie.

Zastosowanie

Ta wyjątkowa broń jest narzędziem zabójczym. Z jej pomocą można pokonać nawet przeciwnika ciężkozbrojnego, a nawet używającego dwóch broni białych. Każdy, kto walczył z Hewkii zapamiętał błysk zimnej stali Klingi Wojny. Jednak potrzeba dużej siły, aby walczyć za pomocą tej broni, a jeszcze większej, aby, jak Hewkii trzymać ją jedną ręką.

Informacje o secie

Ta broń została wydana z Hewkii'm jako set w lecie 2007 roku. Oprócz tego jest ostrzem Miecza Czarnego Ognia Maksilosa i jako część pułapki wydanej z Karzahnim jako set. W 2008 roku była użyta jako Ostrze Życia Toa Igniki, Mroczne Ostrze Mutrana, Obrotowy Miecz Cienia Icaraxa i jako broń Voroxa w 2009. Ten element został też wykorzystany przy wielu pojazdach. Jest to największe z uniwersalnych ostrzy 2007 i 2008.

Więcej z Fandomu